FAQ

Městská hromadná doprava

Naše laser aréna se nachází na Slezském předměstí, nejbližší autobusová zastávka je : Průmyslová škola a lze se k nám dostat linkami MHD č. 6, 12, 14, 23, 27 .

 

Jak se připravit

Je vhodné s sebou mít oblečení na převlečení ideálně černé sportovní. Důležité je, aby bylo tmavé, jinak vás ostatní hráči v aréně velmi snadno uvidí. Obuv sportovního charakteru, tedy pohodlná, uzavřená obuv.

Součástí naší arény je šatna,kde se budete moci převléknout a také jsou jsou vám k dispozici uzamykatelné skříňky pro odložení osobních věcí a po hře si můžete dát sprchu.

 

Lze platit platebními kartami

Platba u nás probíhá vždy pouze hotově a nelze platit platebními kartami.

 

Počet hráčů

Hry se může zúčastnit 2 – 10 hráčů.

 

Hra

1 hra trvá 15 minut čistého času.

 

Věk

Hra je určena pro všechny věkové kategorie, nejmladšímu hráči co u nás hrál byli 4 roky a naopak nejstaršímu uctihodných 67 let! 

 

Bodování a score Laser Game

Za každý zásah protivníka dostanete 50 bodů.

Pokud zasáhne některý hráč vás, ztrácíte 25 bodů.

Na konci hry obdržíte kompletní souhrn hry, výsledek který hráč nasbíral nejvíce bodů nebo který z týmů vyhrál.

 

Občerstvení

K dispozici vám bude drobné občerstvení v podobě energetických a nealkoholických nápojů, na chuť brambůrky či sušenky, které vám po hře dodají potřebnou energii.